WWW.MEINDL.DE Life-Line kledingpartner Nederlandse Wandelsport Bond Sinds september hebben de Nederlandse Wandel sport Bond (NWB) en het wandelsportmerk Life-Line offi cieel de handen ineengeslagen. Met de samenwerking hebben de beide partijen voor ogen zich gezamenlijk in te zetten voor de snelgroeiende wandelsport. “Wandelsporters bereiken en binden. Daar draait het om,” aldus Bas van Beek, sales director van Life-Line. “Wij brengen begin volgend jaar een kledinglijn op de markt die goed aansluit op de wensen van wandelaars. Door te luisteren naar ons testpanel en het testen van nieuwe concepten, zijn wij in staat elk jaar vier aantrekkelijke wandelkledingcollecties te ontwikkelen. In totaal houden maar liefst zo’n 6,6 miljoen Nederlanders zich in meerdere of mindere mate actief bezig met wandelen. Dat wandelen populair is, blijkt ook uit de ledengroei van de NWB die in het afgelopen jaar van 60.420 leden gegroeid is naar 67.247 leden. Een ruime stijging van 11%. Volgens cijfers van NOC*NSF is de NWB wat betreft ledenaantal de 15de sportbond van Nederland. In de top vijf van populaire sporten wordt wandelen ook veelvuldig genoemd. In de leeftijdscategorie van 50 tot 64 staat wandelen zelfs op nummer twee. Pagina 6

Pagina 8

Interactieve ejaarverslag, deze magazine of onderwijscatalogus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal maken van web handleidingen.

te voet online editie 03/2013 Lees publicatie 24Home


You need flash player to view this online publication